kolmapäev, 9. mai 2007

Portsu ots

Lugeja soovil lisan paar pildikest oma kevadpuhastuse käigus revideeritud varust. Ei ole lõngamäge. On värvi järgi sorteeritud lõnga, mille seas ka sellist kraami, mis aastate eest hinnatundliku tarbijana Abakhanist soodsalt hangitud. Ajad ja sihid olid teised - algajale käsitöölisele tundusid "normaalsete" lõngade hinnad liig kõrged ja sedasi on mul üksjagu saasta kastipõhjades ikka veel alles.
Üllatuseks oli, et rohelist pea polegi, mõned lillad ja roosad on aga omaette käsitöökorvis tikkimistöö juures.
Puuvillased on hetkel suurtes kilekottides ja ega päris kõike pole pildile püütudki. (olgu lisatud, et korralikku lõngapoodi pole ma üle aasta sattunud, kohaliku alevipoe riiul ju ei loe;)).
Mohäärisegud on omaette. Seda olen sallide jaoks hankinud ning Heleni kingituses oli ka neid üksjagu.
Vill oli talveperioodil riiulil, nüüd panin selle teise panipaika ja riiulile sättisin hoopis poolikud tööd. Ja noid on omajagu. Eelmisel kevadel proovisin muudkui miskit Nu Nordikusse teha, aga lapsekandmisest tingitud hormonaalsest muutusest kadus mu organismist igasugune ambitsioonikus ning kõik alustatu jäi lõpule viimata. Nüüd on mul hulganisti vaid kaunistasmist vajavaid "heegeltoorikuid": baretid, vanutet kaabud ja ridikülid, mõned seelikud, sallid jne. Pärnu laadani jäävad 2 kuud peaksid sisustet olema.
Läinud suvel haudusin plaane, kuda suuremad lapsed lasteaeda saadan ja põnn muudkui magab armsasti ja mina muudkui heegeldan kohevaid salle ja vildin nii kaela kui kehakatteid ja teen omalegi pisikese etsy-poe jne jne.
Noh, läks teisiti. Ja tore on. Eks ma siis "lapsepuhkan" veel mõni aeg ;)



I reorganized my stash couple of weeks ago and took some pictures. I really need a studio or some space just for me and my stuff. Right now it's all over the house - beads, fimo and jewelry findings in kitchen, yarn and wool upstairs, embellisher and sewing machine downstairs. But I promised to change it as soon as I don't have to guard my youngest ones' each step. Mom will have her corner. Yes!
Among other things I found huge pile of UFO-s. They are basically all crocheted up and just waiting for embellishments. I'll finish them in next months and will take them to craft fair in July.


1 kommentaar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...